maandag 23 december 2013

Appelpeer laagjesdessert

Koken in andermans keuken is toch even wennen dus ging ik deze week maar simpele dingen klaarmaken. Op zich heb ik hier veel minder ingrediënten voorhanden waardoor ik wat meer terugkeer naar de basis. Gisteren had ik zin een een dessertje. Vriendje is meestal geen liefhebber van kwark maar hij vond dit lekker een feestelijk. Terwijl het eigenlijk simpel en spotgoedkoop ik

Met een beetje meer muesli is dit ook een lekker ontbijtje


Nodig voor 2 porties
  • ongeveer 250gr kwark
  • zelfgemaakte appelpeermoes met kaneel van 2 kleine appelen en 3 kleine peren
  • beetje suikervrije muesli voor de afwerking
  1. Doe een klein laagje appelpeermoes in 2 wijnglazen
  2. doe er een laagje kwark over
  3. doe er terug een laagje appelpeermoes over en terug een laagje kwark
  4. maak een derde laagje fruitmoes en werk af met een laatste laagje kwark
  5. Strooi er wat muesli over te versiering.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...