zondag 28 september 2014

Vegan before 6: wat at ik deze week

Dit was niet echt een goede week. Vriendje zat in zijn heimat en dan heb ik minder zin om uitgebreid te koken. Vroeger vond ik dat niet zo erg maar nu ik gewend ben om 'publiek' te hebben is voor mezelf koken minder leuk. In het begin is het wel leuk omdat ik dan iets maken waarbij ik weet dat er bij vriendje geen succes te rapen valt.Mosselen bijvoorbeeld. Maar alleen eten is gewoon minder gezellig en dan heb je ook minder zin om te koken.
Ik was ooknog eens vergeten om een groentepakket te bestellen vorige week dus lagen er ook niet veel groentjes op mij te wachten.
Voordeel is wel dat er weer wat meer plaats is in de diepvries.



Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
  • Muesli met haverkefir en peer
  • zonnaturareep
  • Sla gazpacho met komkommer en sesamcrackers
  • Studentenhaver
  • Kleine kebap met samourai
  • 2 glaasjes appelsap
Vrijdag

Zaterdag
  •  speltbrood met pittige wortelsoep (uit de diepvries) brunch
  • Bananenchips van de wereldwinkel
  • Pasta bij een vriendin 
  • Creme brulee 
  • Rode wijn
Zondag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...