woensdag 14 augustus 2013

kokosbanaanijs

Ik had de oude ijsmachine van mijn grootmoeder en en ik had nog 250ml kokosmelk staan (uit het blikje van 400ml waarmee ik ook deze lekkere satesaus gemaakt heb.) Tijd dus voor kokosijs, al is het hier niet echt ijsjesweer.

Op de Bakparade vond ik een recept voor suikervrij dadel-kokosijs maar vriendje is niet echt gek op dadels. Dus heb ik een banaan genomen. Een foto van het ijs? Daar dacht ik pas aan toen het op was.



Voor 2 personen
  • 250ml kokosmelk
  • 1 banaan
  • 1 lepeltje zelfgemaakt vanille-extract (dit zal ik ook eens posten)
  • 30gr geraspte kokos
  1. Plet de banaan met een vork. 
  2. Voeg de andere ingrediënten toe en roer goed
  3. Zet in de ijsmachine en maak klaar zoals ander ijs in je ijsmachine. (aangezien niemand waarschijnlijk met zo'n oude sorbetiere werkt. Ik heb mijn ijsmachine 45minuten laten draaien in de diepvries. Dan het mengstukje eruit en verder laten bevriezen. )
  4. Klaar.

1 opmerking:

  1. Getuigenis van een serieuze lening die is verstrekt, heel erg bedankt LAPO MICRO FINANCE voor uw lening van 45.000 euro die u mij hebt verstrekt. Ik zal over uw diensten praten met mensen om me heen die een lening of financiële hulp nodig hebben, omdat ik blij ben met de lening die u mij heeft verstrekt. Als u een lening nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met een echte juridische geldschieter, neem nu contact met hem op en ontvang uw bruikleen via: E-mail: lapofunding960@gmail.com .. Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...