zondag 29 mei 2016

Eetdagboekje

Ik vond het nog eens tijd voor een eetdagboekje. Ik vind het zelf leuk en inspirerend om te lezen bij andere bloggers en wil ook wel eens andere inspireren. Alleen vind ik het moeilijk om bij te houden wat ik echt gegeten heb.
Sinds ik veganistisch eet, eet ik ook veel minder impulsieve rotzooi. Een koekje dat ik ergens bij een koffie krijg, traktaties van collega's, een ijsje omdat het mooi weer is,..... Kan alleen maar goed zijn.
Als je op de vetgedrukte woorden klikt kom je direct bij het recept uit.

Maandag 16 mei


Dinsdag 17mei


Woensdag 18 mei
  • Muesli met sojamelk
  • Tomatencurry 
  • Tea loaf (recept volgt nog wel eens, dit was een niet-suikervrije versie die ik maakte voor mijn cursisten maar ik heb wat ideetjes om het net zo lekker suikervrij te maken)
  •  Pittige wortelsoep (uit de diepvries) met sesamcrackers 
  • Klein stukje tea loaf

Donderdag 19 mei

Vrijdag 20 mei

Zaterdag 21 mei
  • een appel en een groot glas water
  • Brunch: volkorenbrood met bietenhummus, een restje pastasalade van vrijdag en 1 boterham met pure choco uit de wereldwinkel (het is tenslotte mijn verjaardag) 
  • Een stukje walnootbrownie
  • Een glaasje rosé wijn
  • Uit eten bij Bijzonder in Maastricht

Zondag 22 mei


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...