maandag 8 juli 2013

Geld misgelopen

Ik heb een nieuwe onderbuur,of beter ik krijg een nieuwe onderbuur want voorlopig is hij er alleen nog maar aan het schilderen en aan het poetsen. (ik hoop dat mijn vriend daardoor geïnspireerd geraakt).

Gisterenavond bedacht ik opeens dat ik hem kan voorstellen om internet te delen. Ik heb toch onbeperkt volume. Ik dacht, ik ga hem 10euro per maand voorstellen. Is voor mij op een jaar dan toch een besparing van 120 en is nog goedkoop voor hem ook. En als er problemen zijn verander ik gewoon het wachtwoord van het draadloos internet en opgelost.

Tot ik vanmorgen opstond en eens uit het raam keek.Stond er toch wel zo'n internet-instaleer-camionette voor de deur. Te laat dus. Het leven is aan de vroege vogels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...