zondag 28 juli 2013

Fietstochtje

Vandaag nog eens terug gaan fietsen. De laatste tijd was het me daar iets te warm voor. 45km gefietst, ik ben fier op mezelf. Al realiseer ik me dat er een tijd was,15 jaar geleden ofzo, dat ik het dubbele daarvan aflegde maar we zijn aan het trainen. Ik heb onderweg wel een aantal rustpauzes ingelast,ik had mijn ebook bij, waardoor ik minder last had van zadelpijn.

Maar als je gaat fietsen kom je overal eten en drinken tegen, boerderij-ijs, terrasjes, bakkers,... Gelukkig had ikzelf voldoende bij. Een perzik, een groot stuk wortelcake en een grote fles citroenlimonade.

Voor mij volgende fietstochtje ga ik voor 50km. Ik zal hem eens plannen op fietsnet. Op die site kan een fietsroute samenstellen via de knooppunten, in Vlaanderen en Nederland.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...