dinsdag 13 augustus 2013

Terug van weggeweest

Dit weekend was het oud-leidsters weekend. Gaan we met een hoop meisjes van vroeger in de jeugdbeweging een weekendje weg zonder partners. Op zich is het altijd wel gezellig al zie ik de meeste enkel dat weekend en amper de rest van het jaar.
Van suikervrij eten is er weinig in huis gekomen. Chocolade, cake, brood met speculoospasta, bier, ijs,... Sinds gisteren heb ik nu wel last van mijn maag maar dat zal wel weer overgaan.
Het was wel gezellig in ieder geval. En er was een sauna in het huisje waar we zaten dus dat was ook leuk. 

Gisteren dan nog bij mijn ouders langsgeweest en weer veel meegekregen. Uit de moestuin: 3 grote courgettes, een zak sperziebonen, een vijftal wortelen. Verder nog een oude sorbetiere die nog van mijn grootmoeder was. (een heel oude ijsmaker dus. Je moet het ijs erin doen en dan in de diepvries zetten terwijl het in het stopcontact steekt. De machine draait dan rond en binnen een half uurtje zou je ijs moeten hebben). Ik ben benieuwd of het nog werkt en ik ga veiligheidshalve maar naast de diepvries zitten de eerste keer. Dus morgen verschijnt er hier hopelijk een lekker ijsreceptje.  

1 opmerking:

  1. Wat me trouwens nog opviel: toen ik tegen de andere zie dat ik krampen had verschenen er langs alle kanten pilletjes. Buikpijn is toch niet erg? Onaangenaam misschien maar iets dat er gewoon even uit moet. En toch zijn er ook daar weer medicijnen voor.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...