zondag 25 augustus 2013

Back-to-school pastasalade

Morgen is het zover.Na bijna 2 maanden vakantie zullen we eens terug in actie schieten. De lessen beginnen volgende week pas maar morgen ga ik terug naar school. Een beetje administratie doen, opruimen, voorbereiden, materiaal maken, inwerken en babbelen met de collega's.

Dus gedaan met luie dagen,lange nachten en uitslapen. Terug het ritme in. Voordeel is dat ik dan veel meer mijn eten moet plannen waardoor het gezonder wordt.Nadeel is dat er elke week wel minstens 1x iets lekker te snoepen valt. Vanavond al weer lekker lang in de keuken gestaan om morgen voorbereid te zijn. Als ontbijt worden het overnight-oats met appel, als tussendoortjes heb ik een nectarine en een wortel mee en als lunch lekker pastasalade.





Nodig voor 2 porties
  • 80gr volkorenpasta
  • 1 tomaat
  • 1 (rode) paprika
  • 1/4de komkommer
  • 50gr kippenwit
  • 2 lepeltjes kappertjes
  • 3 bladen ijsbergsla
  • 5 basilicumblaadjes
  • olijfolie en balsamicoazijn
  1. Kook de pasta op de normale manier.
  2. Was de paprika, tomaat en komkommer en snij in blokjes
  3. was de sla en basilicum scheur in stukjes
  4. Snij het kippenwit in stukjes.
  5. Giet de pasta af als hij gaar is en spoel met koud water
  6. Doe de groenten en pasta in een lunchdoos. Doe er de kappertjes bij
  7. Gieter een scheutje olijfolie en balsamicoazijn over. Roer. Klaar.  
Ik maak deze lunch ineens voor 2 dagen. We hebben een koelkast op het werk waarin ik de portie voor dinsdag kan bewaren.

1 opmerking:

  1. Getuigenis van een serieuze lening die is verstrekt, heel erg bedankt LAPO MICRO FINANCE voor uw lening van 45.000 euro die u mij hebt verstrekt. Ik zal over uw diensten praten met mensen om me heen die een lening of financiële hulp nodig hebben, omdat ik blij ben met de lening die u mij heeft verstrekt. Als u een lening nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met een echte juridische geldschieter, neem nu contact met hem op en ontvang uw bruikleen via: E-mail: lapofunding960@gmail.com .. Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...