zondag 8 maart 2015

Hoe staat het met mijn plannen?

Begin 2015 had ik een aantal plannen. Ineens dacht ik eraan dat het nog eens tijd was voor een evaluatie. Ik bespreek weer een aantal punten van de lijst




  • Ook buitenshuis mijn voedselprincipes strakker opvolgen-> Het suikervrij eten is de voorbije jaren zo'n gewoonte geworden dat ik er niet meer bij moet nadenken(thuis dan toch). Maar ook elders laat ik tegenwoordig toch meer rotzooi-eten links liggen. Op het werk drink ik ook geen koffie en thee meer en dan is het toch makkelijker om de vele traktaties die er vaak liggen te negeren.
  • Wel nog verder werken aan project 1001 -> De laatste weken heb ik toch weer een paar keer lekkere dingen gebakken. 
  • Weer heel veel lezen op de bus en daarbuiten -> ik zit momenteel toch aan een 3 boeken per week dus dat loopt zeer goed.
  • Eens door mijn boeken, cd's en dvd's gaan en dingen die ik eigenlijk niet meer 'gebruik' verkopen, weggeven of naar de kringloopwinkel brengen.-> Nog beter, ik ben een little free library gestart in onze Oxfam Wereldwinkel.
  •  PMD beperkt houden, ik zit voorlopig aan 1,5 zakken voor 2014.Ik hoop enkel die resterende halve zak te vullen in 2015. -> deze week is er een PMD-zak buiten gegaan. Maar dat dateerde toch weer van 8 augustus. Ik hoop de volgende zak pas in 2016 buiten te zetten



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...