vrijdag 18 juli 2014

Fair wear Friday: een luie warme zomerdag

Deze keer een foto op de kapstok. Waarom? Omdat het absoluut geen flatterend kleedje is. Maar op warme dagen dat ik geen plannen heb zit het zo geweldig en los. De meeste van mijn kleedjes hebben namelijk nogal een diep decolleté waardoor ik er altijd nog een topje moet onderaan doen en dat is nu een laag teveel.



Gelukkig moest ik vandaag nergens naar toe. Omdat er nog altijd geen echt dakterras kan het zijn dat ik straks naar een rustig, schaduwrijk plaatsje fiets om daar te kunnen lezen maar als ik zit valt het kleedje nog ietsje beter mee.

De score
  • Kleedje: gekregen afdankertje dus 1/1
  • Sandalen: volgens rankabrand.nl scoort Teva niet zo goed. Langs de andere kant zit er geen leer in deze sandalen en zijn ze ook al weer enkele jaartjes oud dus: 0,5/1
 Conclusie: 1,5 op 2.Niet slecht dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...