zaterdag 12 juli 2014

Pompelmoes ontbijt

Ik weet niet hoe het komt. Misschien kom ik gewoon bij iedereen armoedig over omdat mijn vriendje werkloos is, omdat ik nooit eens uitgebreid verslag doe over shoppingtrips, of omdat altijd zit te puzzelen om met de bus overal te geraken maar ik krijg soms het gevoel een beetje bekend te staan als een recyclebak (klinkt beter als vuilbak). Kleding, keukenhanddoeken, borden, kastjes,... alles wat nog goed is maar waar  mensen van af willen en nu kreeg ik zelfs een roze pompelmoes. Die nog heel vers was. Zelf ben ik niet helemaal gek op de smaak van pompelmoezen maar eten weg gooien ken ik niet en het spreekwoord: "een gegeven paard moet je nooit in de bek kijken." wel.

Er dan maar een lekkere ontbijt pap meegemaakt.

Voor 2 porties
  • 1 roze pompelmoes
  • 130gr yoghurt
  • 50gr havermout
  • 1 lepel agavesiroop
  • eventueel wat zaadjes of gehakte noten ter garnering
  1. Pel de pompelmoesen doe in de blender met de yoghurt, agave en havermout
  2. Laat de blender draaien tot er bijn geen stukjes meer inzitten
  3. Serveer eventueel met zaadjes of noten ter garnering

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...