zondag 20 oktober 2013

vriezerpasta

Gisteren moest ik totaal onverwacht een hele dag babysitten op het 4-jarige dochtertje van een vriendin. Ze  had nog niks in huis voor avondeten maar gaf me geld om naar de supermarkt te gaan. Met een kleuter van iemand anders op zaterdag boodschappen doen leek mij echter een slecht idee. Dus dook ik er maar de vriezer in met dit als resultaat. 

Voor 2 porties
  • 2 varkenslapjes (waren nog maar half ontdooid waardoor het bakken wat lang duurde
  • 300gr spinazie (zonder room)
  • 80gr pasta naar keuze
  • 1 rode ui
  • olijfolie
  1. Snij de varkenslapjes in blokjes
  2. Pel de ui en snipper fijn
  3. Verwarm wat olijfolie in een pan
  4. fruit de ui en voeg het vlees toe
  5. laat op een zacht vuurtje garen.
  6. Kook de pasta gaar
  7. voeg de spinazie bij het vlees en laat slinken.
  8. Serveer met de pasta
Opmerkingen
  • ik had hier gekruid met enkel peper en zout maar tijm of zelfs chili zal er ook wel lekker bij zijn
  • Niet het beste pastagerecht maar wel gemakkelijk als je weinig in huis hebt
  • Ik denk dat je het vlees ook zou kunnen weglaten en er en spiegelei bij serveren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...