donderdag 24 oktober 2013

Dat gebeurt er als je een ijsje eet

Gisteren was het hier een zonnige oktoberdag en toen ik van mijn werk naar de bus wandelde was ik zo zwak om een ijsje te kopen. Daarmee heb ik nu mezelf gestraft want sindsdien ben ik mijn portefeuille kwijt. Weg ID, weg 5 euro en vooral, weg bankkaart. Ik heb deze laten blokkeren en krijg dan normaal een nieuwe binnen 1 week. 1 november is hier een feestdag dus misschien nog later.

Op zich kan ik nog wel aan geld geraken. Bijvoorbeeld door met mijn rijbewijs naar de bank te wandelen of geld af te halen met mijn visa. Of vragen aan mijn vriendje maar ik vond het een goed idee om eens van overschotjes te leven: dingen uit de diepvries, blikken die hier al langer staan, kleingeld dat in tassen en jassen zit,...

snelle inventaris
  • gepelde tomaten en pasata
  • champignons in blik
  • tiental paprika's in de diepvries
  • verse appelen en peren
  • bevroren fruitsalade
  • restjes kip, vlees en vis in dediepvries
  • voorraadje wijn en bier ;-)
  • 1 tomaat
  • 6,17 uit 2 handtassen
  • ingevroren wokgroente
  • deegwaren
  • ....
Ik denk dat we hier wel gemakkelijke een week van kunnen leven.Vriendje is zaterdag en zondag ook weg dus we zullen zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...