woensdag 16 oktober 2013

Review Montepulciano d'Abruzzio biowijn

Ik woon opeen geweldige locatie. Binnen een straal van 20km kan ik in 3 landen gaan winkelen.In de zomer verkies ik hiervoor de fiets. In de winter wordt het soms toch de auto. Dan gaan vriendje en ik samen voorraad inslagen in Duitsland. Speltmeel en andere bakproducten bij de Lidl. Al de rest bij de Aldi.Het statiegeld op de bruiswaterflessen kost daar meer dan de inhoud. Enkel koffie is er duur.

Ze hebben er biologische yoghurt en kwark, bio-vegiespreads, bio-muesli (welniet suikervrij),....

En mijn nieuwe favoriet

foto van http://www.discounter-preisvergleich.de
 De Montepulciano d'Abruzzio. Biologische rode Italiaanse wijn.

Positief (ik ben allsbehalve een wijnkenner hoor)
  • biologisch
  • Europees (dus niet al half de wereld rondgevlogen)
  • Heel lekker,ook een dag na openen
  • 2,19 per fles van 0,75. (jaja, twee euro en negentien cent)
  • Fruitige smaak. 
  • Lekker bij het eten maar ook als dessertwijn
Negatief
  • Voor zover ik weet enkel te koop in Duitsland bij AldiSud (indien je hem elders ziet,laat het maar weten)
  • Zoveel positief eigenschappen dat je er teveel van zou drinken ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...