woensdag 18 september 2013

Review: biologisch sap van de Aldi,mama Natuur appel-aardbei

In Nederland zag ik dit weekend deze fles staan in de aldi. Hoewel ik voornamelijk water drink is een biologisch sapje nu en dan heel lekker. Meestal drink ik appelsap omdat dit niet te plakkerig is (vb sinaasappelsap helpt niet echt als je dorst hebt). Nu dan Aardbei-appel gekozen.

Wat zit erin? 90% natuurtroebel appelsap, 10% aardbeienmoes, (beide biologisch) antioxidant ascorbinezuur. Hierbij vraag ik me af of ze dan E300 bedoelen.

Wat kost het? 1,69 voor een literfles

Hoe smaakt het? Ondanks de hoeveelheid appelsap smaakt het toch lekker naar aardbei maar opeen frisse manier. Je proeft voornamelijk aardbei maar niet te overweldigend. Lekker numaar niet echt voor een warme zomerdag denk ik.

Hoe ziet het eruit? zacht roze en lekker troebel in een mooie verpakking

Verdict: voor herhaling vatbaar.



1 opmerking:

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...