dinsdag 10 september 2013

Kookles

Maandag ben ik begonnen met een cursus huishoudelijk koken in avondschool. Dit loopt tot januari en dan kan ik nog 2,5 jaar verder.
Ik vind van mezelf dat ik goed kan koken maar ik heb het mezelf geleerd en qua techniek zou ik wel meer kunnen gebruiken. Ook vis fileren enzo wil ik zelf leren maar ik ben daar nooit aan begonnen.

Ik wou eigenlijk een koksopleiding volgen maar dan moest ik 20km verder zijn terwijl deze school op 10 minuutjes fietsen is.

De eerste les was enkel soep maken maar ik heb al wel geleerd om te snijden als een echte kok en hoe je gemakkelijk een ui snippert. Ook hebben we tomaten ontveld en ontpit wat ik eigenlijk nooit doe.

Volgende week gaan we al drie gangen maken ben benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...