zaterdag 15 november 2014

Ontbijtsmoothie met savooikool

Groene smoothies zijn erg in momenteel maar ik verkies meestal toch iets steviger. Afwisseling is echter ook heel belangrijk voormij dus soms maak ik er wel een, meestal ook omdat ik nog een restje van iets heb dat op moe,zoals in dit geval. Ik had geen idee hoe het zou lopen met savooikool maar wou het toch proberen omdat ik niet echt een idee wat ik er anders nog mee zou kunnen doen. En het vielgoed mee.Zeker omdat deze smoothie zowat tussen eten en drinken inzat en ik dus wel het idee van een stevig ontbijt had.




Voor 2 porties
  • een grote zoete appel
  • 2 handjes savooibladeren (ongeveer 1/4de)
  • ongeveer 120ml water 
  1. Was de appel, haal het klokhuis eruit en snij in grote stukjes
  2. Was de savooikool
  3. Doe de appel en kool met een beetje water in de blender en blend tot een smoothie
  4. Afhankelijk van je blender moet je misschien wat etra water of juist minder toevoegen
  5. Drink/eet lekker vers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...