zaterdag 10 februari 2018

Valentijn

Volgende week is het weer Valentijn en gelukkig heb ik een NEE/NEE-sticker op mijn brievenbus zodat ik niet overstelpt wordt door reclame die me wil aanzetten iets te kopen voor mijn vriend. Vooral reclame voor juwelen doet het goed. En dat heeft Human rights watch aangezet om deze campagne te starten.

            

                                                              

Bekijk zeker de filmpjes en ga voor meer info naar de website  Behindthebling

Zelf doen wij niet mee aan zo'n commercieel gedoe. Tips voor alternatieve die je best gedurende het heel jaar toepast vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...